E-PUBLICATIE E-PUBLICATIE
Vereniging

COVID-19-PANDEMIE BLIJKT STIMULANS VOOR INNOVATIE ‘Beeldbellen kan deel uitmaken van het kennisonderwijs’

De COVID-19-crisis heeft de digitalisering van het kennisonderwijs Psychiatrie noodgedwongen een enorme boost gegeven. Dit geeft het toekomstige onderwijs bredere mogelijkheden om goed aan te sluiten bij het nieuwe landelijke opleidingsplan, getiteld De Psychiater. Medisch expert, sociaal-maatschappelijk betrokken en professioneel, dat 1 juli aanstaande van start gaat. Psychiater en programmaleider van het Onderwijsbureau van de NVvP dr. Christine van Boeijen, psychiater en opleider Sabine Swolfs en aios Marianne van Haeften geven antwoord op vijf vragen over de nieuwe manier van lesgeven.

Vereniging

COVID-19-PANDEMIE BLIJKT STIMULANS VOOR INNOVATIE ‘Beeldbellen kan deel uitmaken van het kennisonderwijs’

De COVID-19-crisis heeft de digitalisering van het kennisonderwijs Psychiatrie noodgedwongen een enorme boost gegeven. Dit geeft het toekomstige onderwijs bredere mogelijkheden om goed aan te sluiten bij het nieuwe landelijke opleidingsplan, getiteld De Psychiater. Medisch expert, sociaal-maatschappelijk betrokken en professioneel, dat 1 juli aanstaande van start gaat. Psychiater en programmaleider van het Onderwijsbureau van de NVvP dr. Christine van Boeijen, psychiater en opleider Sabine Swolfs en aios Marianne van Haeften geven antwoord op vijf vragen over de nieuwe manier van lesgeven.

Over dit artikel
Auteur
Mariëtte Baks
Over de auteur

Mariëtte Baks, wetenschapsjournalist

E-pubdatum
12 juni 2020
ISSN print
1380-3468
ISSN online
2468-2217


Over dit artikel
Auteur
Mariëtte Baks
Over de auteur

Mariëtte Baks, wetenschapsjournalist

E-pubdatum
12 juni 2020
ISSN print
1380-3468
ISSN online
2468-2217